Terima kasih beri peluang untuk saya reviewed. Seminggu jugak saya tunggu untuk feedback ni.
Alhamdulillah saya bagi review jujur ya. Kulit saya asalnya kering , sensitif dan mudah rosak. Barrier semakin menipis. Pantang peluh atau asap mesti habis pedih kulit merah2 dan berair . Asal keluar outdoor je , mesti pedih kulit. Beratus2 ribu habis keluar untuk skincare dan sunscreen, semuanya tak de perubahan
Sampai lah lalu lalang iklan avenys vitalicia. Saya kaji dulu sebelum pakai. Harga ya ampun mahal gila 😆. Tapi selepas seminggu pakai, Alhamdulillah kulit saya lebih lembab dan moist. Kebanyakan produk claim kulit sensitif dan kering lindungi 24 jam . Tapi semuanya hampa hanya lapisan minyak je bukan melembapkan. Tapi beza dengan set vitalicia yg khas untuk kulit sensitif dan kering ni , lepas apply produk tu, pencuci, toner, serum , moisturizer. Terus rasa lembab gila kulit . Terus rasa macam ada lapisan air atas kulit. Kulit yg selalunya pedih dengan cleanser terus rasa sejuk Jee . Apply serum dia pun best. Apatah lagi pelembap dia.
Tak rugi invest 500 lebih ringgit Malaysia, rupanya produk jauh lebih baik dan lebih berkualiti. Setaraf antarabangsa. Kualiti produk, packaging memang level2 internasional. Skrg ni kulit rasa smooth je , lembab . Lepastu macam Ade air atas muka. Rasa seronok sebab kulit kita kering terlampau, jumpa pulak produk yg paham kulit kita .
Paling best gila sunscreen dia. Rasa tak pakai ape2. Even pakai tebal gila.rasa macam pakai air kat muka lembab je. Saya ambil sunscreen dry and sensitive skin. Amik yg ada shade. insyaallah nanti nak try yg takde shade pulak
Insyaallah saya akan repeat lepas habis yg ni. Sebab mahal saya kena berjimat dan pakai Smpai Habis😆
Nasihat saya , kepada anda yg nak cuba produk avenys. Kenali skin anda sebaiknya dan teliti produk yang ingin dibeli
Saya pilih avenys sebab tiada kandungan yg pelik2. Dan InsyaAllah bahan2 dari sumber yg dipercayai dan sesuai untuk solat .